torsdag 7 maj 2009

Grattis på födelsedagen




Idag fyller de älskvärda 1 år! Så här såg de ut vid hemkomsten 8 veckor gamla. Det är på barna man ser att man blivit 1 år äldre själv :)


Jag är mycket tacksam att Katrin inte är en seriemördare av något slag. Tror ni att en isoleringscell kunde hålla henne instängd?! Genom en c:a 10 cm glipa tog hon sig ut för ett uppfriskande bad. Tog bort all cell inredning & informerade yrhättorna att nu tar jag bort mitt ansvar för denna kläckning. Är de gamla nog att göra ägg så får de faktiskt ta ansvar för konsekvenserna oxå! Tough love som amerikanarna säger. Jo så får de bli! Otacksamma dun! Se om jag bryr mig! Försöker desperat intala mig själv att allt är lugnt men var har mina naglar tagit vägen? Varför är mitt hår tovigt? Varför flackar min blick?


Hur som; HIPP HIPP HURRA FÖR RUVBERT, KATRIN & PLOMMON!

3 kommentarer:

Koola Viola sa...

Ha ha, tovigt hår och nagel-lös. Vet precis vad du menar ;o)

Åsa Ö: sa...

En redig mask i 1 års present vore väl på sin plats. Ut och leta naglarna är ju redan förstörda.
kram Åsa Ö.

Upplagd sa...

...men käre värld! Har det verkligen gått ett helt år sen dess? Kommer ihåg det som igår!
Och man behöver verkligen inte ha yra höns för att få både tovigt hår och bli nagellös. Det räcker gott med att ha en visning om dan, sälja hus och flytta. Trots att det är frivilligt och självvalt...Fast hur tänkte man egentligen? Jo, tillbaka till landet och skaffa höns!!!