söndag 14 februari 2010

Dags igen för den unga duon

Igår puttrade jag & Hanna iväg på valputställning igen med våra ungdomar Heidi & Elof. Heidi var på strålande humör & garvade gott åt allt som ni ser av bilden. Att visa de vackra, vita tänderna var väl ingen höjdare efter förra utställningen. Fast tillräckligt bra för få bra bett, duktig flicka :-) Unga damen har en himla attityd, struttar runt som värsta divan & mullrar det i strupen på någon hund i närheten ska den banne mig ha en omgång. Terrier? Skulle tro det. Heidi Hoo är faktsikt tuffare än vad någon av mina aussie varit i samma ålder. Elof var lite trött igår, det var lång väntan men jag tycker han var jätte duktig & bägge ungdomarna blev placerade i sin respektive grupper så vi var mer än nöjda på vägen hem :-) Den är nästan som den gamla, goda tiden.............kul har vi :-)

4 kommentarer:

LovisoHedda sa...

Jag tror min Lovis är en förklädd silky för hon ser ut som din Heidi....Fasligt söt!
Vad kul att det gick så bra.
Hoppas verkligen att det fortsätter att bli bra!
Hedda flämtar oxå ett grattis.

Upplagd sa...

åh grattis till fina placeringar!
Hoppas hon inte blir mallig nu när framgångarna bara rasar över henne! Men jag vet nog att matte har en del av äran också:))
Så glad för din skull, kramar

Åsa Ö: sa...

Grattis till fina placeringar.....

Ancan sa...

valputställningarna är ju de mysigaste, sen blir det ju "allvar" av det hela...
GRATTIS till fina vovvar